قیمت روز انواع میش داشتی گوسفند افشاری

قیمت روز انواع میش داشتی گوسفند افشاری تحت تاثیر عوامل مختلفی نوسان می کند.

 

قیمت روز انواع میش داشتی گوسفند افشاری در کشور تغییر و تحول می یابد. برخی عوامل قیمت روز میش را کاهش و برخی

خرید بره نر گوسفند افشار
خرید بر نر گوسفندی

دیگر قیمت روز آن را افزایش می دهند. با توجه ویژگی های ژنتیکی و اقتصادی مهم میش افشاری، این نژاد گوسفند برای اهداف داشتی مطلوب می باشد. میش های چاق نسبت به میش هایی که اندازه بلوغ بالاتری داشته اند، قیمت کمتری دارند. سن میش نیز در تعیین قیمت آن بسیار مهم است. میزان دو و چندقلوزایی میش نیز در تعیین قیمت آن نقش کلیدی دارد. سایت دامالان متشکل از گروهی مجرب آماده ارائه انواع مشاوره های تخصصی و ارسال میش به اقصی نقاط کشور می باشد.

 

برای خرید میش گوسفند افشاری با ما تماس بگیرید.

 

مهندس حجت صفری

شماره تماس:09148004332

برچسب گذاری توسط , , , , , , , , , , , ,

83 دیدگاه در “قیمت روز انواع میش داشتی گوسفند افشاری

  1. آیا نژاد اصلاح شده شما همان برولا افشار می‌باشد ؟
    و اینکه در نسل‌های بعدی در آمیخته گری با نژاد معمولی فشار آیا زن چند قلو زایی ضعیف نمی‌شود ؟

  2. سلام و عرض ادب
    بنده در شهرستان خاتم از توابع استان یزد ساکن هستم .
    در حال حاضر برای شروع میخواهم تعداد 4 میش افشاری چندقلوزا که الان بره دار باشند را خریداری کنم . و جنسیت بره ها مهم نیست برام . میشها میخواهم حداکثر دوبار زایش بیشتر نکرده باشند . میخواستم ببینم امکان ارسال به این شهرستان با این تعداد هست و روی هم رفته قیمتش تقریبا چند میشه ؟ ممنون میشم جواب دهید

  3. سلام قیمت ۵عدد میش ابستن شکم اول‌‌‌‌ ژندارچقدراست

    1. سلام
      قیمت میش شکم اول ژندار بر اساس اینکه خودش ژندار باشه یا خالص باشه و با قوچ ژندار جفت خورده باشه متغیره. البته قیمت میش های شکم اول خالص بر اساس اینکه با قوچ هموزیگوت جفت خورده یا با قوچه هتروزیگوت متفاوته. قیمت میش های جفت خورده با قوچ هموزیگوت بالاتره از قیمت میش های جفت خورده با قوچ هتروزیگوت است.
      قیمت میش های هتروزیگوت هم از قیمت میش های هموزیگوت پایین تره.

  4. با سلام و احترام
    بنده از شهرستان بروجرد استان لرستان مزاحم میشم قصد راه اندازی یه واحد دامپروری گوسفند نژاد افشاری چند قلوزا به تعداد 30راس میش و یک قوچ اصلاح نژاد شده را دارم لطفا بفرمایید چقدر هزینه باید بکنم
    با سپاس

    1. با سلام و ممنون از لطف شما
      شرایط شما در هنگام شروع به کار گوسفندداری اهمیت زیادی دارد. نحوه طراحی و ساخت واحد گوسفندداری در رفاه و سلامت گوسفندان و تولید بهینه آنها نقش بسیار مهمی ایفا می کند.
      تجربه عملی شما در زمینه پرورش گوسفند در درجه دوم اهمیت قرار دارد. اطلاع از نحوه جیره نویسی و تغذیه صحیح نیز در بروز عملکرد بهینه میش ها راهگشا می باشد.
      قیمت هر راس میش و قوچ افشاری اصلاح نژاد شده هتروزیگوت و هموزیگوت بر اساس سن آنها متفاوت بوده و تعداد بره های همراه میش قیمت آن را تحت تاثیر قرار می دهد.

  5. سلام. ممنون از سایت خوبتون
    من۱۵ رأس میش جوان چند قلو زا و یک راس قوچ جوان میخوام. لطف میکنید قیمت بدید؟ من همه زندگیمو میخوام بزارم و این کار رو شروع کنم. ممنون میشم از تجربیات شما استفاده کنم

    1. با سلام و ممنون از لطف شما
      تجربه در گوسفندداری نقش بسیار مهمی در موفقیت واحد گوسفندداری دارد. تجربه عملی در زمینه پرورش گوسفند نقش بسیار مهمی در دست یابی به سود بهینه دارد.
      در واقع بدست آوردن تجربه عملی و مطالعه کتاب های مناسب در زمینه پرورش گوسفند می‌تواند در سودآوری واحد گوسفندداری نقش بسیار مهمی ایفا کند.

  6. سلام حسین از استان فارس هستم میش افشار خواستم تعداد 25راس جفتی چنده تشکر

    1. سلام
      قیمت هر راس میش افشاری بر اساس سن، آبستن بودن یا نبودن و تعداد بره های همراه گوسفند مشخص می شود.
      میش های افشاری را در چه سنی و با بره یا آبستن می خواهید؟

  7. با عرض سلام ما در منطقه آبگرم قزوین هستیم تعداد ۱۰راس میش افشار میخوام لطفا قیمت بفرمایید در ضمن آیا میشود میش افشار را با قوچ رومانف آبستن کرد و آیا در چند قلوزایی تاثیری دارد قیمت میش شکم اول رو بفرمایید ممنون از مدیریت.

    1. با سلام
      قیمت هر راس میش افشاری بر اساس سن و شکم زایش آن تعیین می شود. در حال حاضر قیمت هر جفت میش جوان افشاری آبستن و در حال زایش از جفتی سه میلیون تومان تا جفتی پنج میلیون تومان می باشد. البته همانطور که ذکر شد عوامل و فاکتورهای مختلفی قیمت هر جفت میش افشاری را تحت تاثیر قرار می دهد.
      با توجه به خصوصیات نژادی گوسفند رومانوف همچون بلوغ زودرس آن و جثه این نژاد، آمیخته گری نژاد افشاری با نژاد رومانوف نتیجه مناسبی در پی نخواهد داشت.

  8. با سلام
    ضمن تشکر از سایت خوبتون یه سوال داشتم.
    کور شدن آنی در میش داشتی چه علتی دارد؟

  9. سلام
    علت کور شدن آنی در میش داشتی چیست؟

    1. کور شدن آنی میش داشتی می تواند عوامل مختلف همچون عوامل ژنتیکی، تغذیه ای و پرورشی داشته باشد

  10. سلام 300 تا میش اصل قزل یاهمون افشار دارم همه شیشک دودندان شکم اول است که میزاین الانم 70تازایده الباقی هم تابرج 9همه میزایند، بهترین حالت مدیریت شیشک ها به چه صورتی است؟

    1. با سلام
      مدیریت شیشک های آبستن افشاری هم شامل مدیریت تغذیه‌ای و هم شامل مدیریت پرورشی می باشد. نیازهایی تغذیه‌ای شیشک ها طی مراحل مختلف آبستنی متفاوت است. استفاده از برخی مواد مغذی در برنامه غذایی شیشک ها به رشد بهینه آنها و جنین کمک کرده و منجر به تولد بره هایی سالم خواهد شد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *