قیمت روز انواع میش داشتی گوسفند افشاری

قیمت روز انواع میش داشتی گوسفند افشاری تحت تاثیر عوامل مختلفی نوسان می کند.

 

قیمت روز انواع میش داشتی گوسفند افشاری در کشور تغییر و تحول می یابد. برخی عوامل قیمت روز میش را کاهش و برخی

خرید بره نر گوسفند افشار
خرید بر نر گوسفندی

دیگر قیمت روز آن را افزایش می دهند. با توجه ویژگی های ژنتیکی و اقتصادی مهم میش افشاری، این نژاد گوسفند برای اهداف داشتی مطلوب می باشد. میش های چاق نسبت به میش هایی که اندازه بلوغ بالاتری داشته اند، قیمت کمتری دارند. سن میش نیز در تعیین قیمت آن بسیار مهم است. میزان دو و چندقلوزایی میش نیز در تعیین قیمت آن نقش کلیدی دارد. سایت دامالان متشکل از گروهی مجرب آماده ارائه انواع مشاوره های تخصصی و ارسال میش به اقصی نقاط کشور می باشد.

 

برای خرید میش گوسفند افشاری با ما تماس بگیرید.

 

مهندس حجت صفری

شماره تماس:09148004332

برچسب گذاری توسط , , , , , , , , , , , ,

83 دیدگاه در “قیمت روز انواع میش داشتی گوسفند افشاری

  1. سلام قیمت میش و قوچ و بره چند قلوزا چنده؟؟خودمون نژاد افشار داریم آیا شما چند قلو زایی رو روی انها انجام میدین

  2. سلام و خسته نباشید عرض میکنم خدمت شما…بنده قصد دارم دامداری رو شروع کنم به امید خدا و برای شروع میخوام با ۵۰ راس کار کنم.حالا میخواستم ببینم پیشنهاد شما به عنوان متخصص و با تجربه در این کار چیه.چند عدد قوچ و از چه نژادی و چند عدد میش و از چه نوع و نژادی بگیرم که حداکثر بهره وری رو داشته باشم در ضمن ذکر کنم که محل نگهداری استان قزوین میباشد و به صورت مرتعی چرا میکنند

    1. با سلام
      راه اندازی واحد گوسفندداری بستگی به موارد مختلفی دارد. فاکتور اصلی در شروع گوسفندداری سرمایه می باشد. 50 راس میش افشاری برای شروع مناسبه. البته اگه محدودیت سرمایه نداشته باشین تعداد راس های میش می تونه بالاتر باشه. جایگاه نگهداری میش ها هم خیلی مهمه. چون اگه خوب احداث نشه تولید آتی میش ها رو تحت تاثیر میذاره. استان قزوین هم برای احداث یا شروع گوسفندداری مناسبه. 2 راس قوچ برای 50 راس میش کافیه. نژاد افشاری بهره وری بالایی داره و برای منطقه شما خوبه.

  3. سلام
    لطفا قیمت روز میش آبستن دوساله اصلاح نژاد شده هم هتروزیگوت و هم هموزیگوت رو بفرمایید
    لطفا قیمت قوچ رو هم بفرمایید.
    و اینکه با یک قوچ هموزیگوت می‌شود میش افشار عادی رو آبستن کرد ؟ و بره ی اینها آیا دارای ژن هموزیگوت میشود یا خیر؟
    با تشکر

    1. با سلام
      قیمت میش های آبستن دوساله بستگی به تعداد بره موجود در رحم میش دارد. قوچ های هموزیگوت بالاترین قیمت را در بین قوچ ها دارند و در حال حاضر قیمت هر قوچ هموزیگوت در حدود 30000000 تومان می باشد. برای دست یابی به نتیجه بهتر در کار اصلاح نژادی استفاده قوچ های هموزیگوت بهترین اقدام اصلاح نزاد گله می باشد. برای میش های عادی افشار نیز می توان قوچ های هموزیگوت در زمان جفت گیری استفاده کرد

  4. سلام خسته نباشید من یک عدد گوسفنده افشاری هتروزیگوت آبستن میخوام که چند قلو زا باشه اینو واس امتحان و پایداری حیوان تو شرایط اقلیمی مون میخوام…استان گیلان شهرستان تالش هستم…اگه تونستم از پسش بر بیام به صورت سرمایه گذاری و تعداد بالا انجام بدم….اما واس تستو۱ عدد آبستن میخوام واس همین پاییز ۹۷…قیمتش رو لطف کنید و طریقه ارسالش رو…تحویلش آیا حضوری هم امکان داره….وزنش هم در حدود متوسط ۳۰ یا ۳۵ کیلویی باشه…بی صبرانه منتظر پاسخ تون هستم

    1. سلام
      ممنون
      شرایط آب و هوایی تالش برای نگهداری بهینه میش هتروزیگوت آبستن نژاد افشاری مناسب نمی باشد. با این حال، گوسفند نژاد افشاری امکان تطابق با شرایط آب و هوایی معتدل را دارد. می توان با اجرای مواردی در محل نگهداری گوسفندان شرایط را بهینه و مناسب نمود. میش آبستن هتروزیگوت نژاد افشاری در مراحل مختلف نیازهای تغذیه ای متفاوتی دارد. تامین نیازهای تغذیه ای و رفاهی گوسفند افشاری آبستن هتروزیگوت، منجر به بهره وری بالا و افزایش تعداد دام خواهد شد. استفاده از مواد خوراکی با کیفیت پایین و کپک زده سقط جنین و کاهش بهره وری به همراه خواهد داشت. در هر حال پرورش گوسفند افشاری هتروزیگوت آبستن در تعداد کم می تواند گزینه آزمایشی مناسبی در جهت تطابق گوسفند افشاری هتروزیگوت آبستن با منطقه تالش باشد.

  5. باسلام. بنده قصد خرید 20 راس میش و دو راس قوچ افشاری هموزیگوت دارم.میشه حدود قیمتشونو برام بگین .ضمنا من جایگاه پرورش تا حدود 200 راس میشو آماده دارم.

    1. سلام
      قیمت میش افشاری بر اساس سن از جفتی 7500 میلیون تومان تا جفتی 5 میلیون تومان است. این رنج قیمتی از شیشک شروع میشه تا شکم چهارم و پنجم میرسه. در میش های با بره هزینه بره به میش ها اضافه میشه.
      قوچ های هموزیگوت قیمت بالاتری دارند که بر اساس سن متفاوت هستند. قوچ های هموزیگوت در دو جایگاه ژنی حامل ژن دو و چند قلوزایی هستند. لذا، در هنگام جفت گیری به احتمال 100% ژن دو و چند قلوزایی را منتقل می کنند.

  6. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان
    آیا امکان ژن دار شدن بره ها با تلفیق قوچ همو با میشهای معمولی نژاد افشاری وجود دارد؟؟؟در ضمن لطفا قیمت حال حاضر قوچ همو را بفرمایید و این که آیا امکان خرید وجود دارد؟؟؟
    با تشکر فراوان

    1. با سلام
      هر ژن واجد دو جایگاه ژنی است. در قوج هموزیگوت هر دو جایگاه ژنی دارای ژن دو و چند قلوزایی می باشد. در هنگام جفت گیری قوچ هموزیگوت با میش معمولی، ژن دوقلوزایی به احتمال 100% به بره منتقل شده و بره حامل ژن می شود. در واقع با انتقال ژن به بره ها از طرف قوچ بره هتروزیگوت خواهد شد. چنانچه میش هم حامل ژن باشد احتمال زایش بره هموزیگوت بالا خواهد رفت.
      قیمت قوچ های هموزیگوت بر اساس سن از 25 میلیون تومان شروع می شود.

  7. با سلام و عرض خسته نباشید
    جناب مهندس بنده میخوام یک واحد دامداری 50 الی 60 راسی بصورت اصلاح نژاددر زنجان دایر کنم یک هزینه تقریبی برای بنده لحاظ میفرمائید .
    ممنون میشم یه مقدار سریعتر جواب بدین

    1. با سلام، ممنون
      راه اندازی یک واحد گوسفندداری داشتی نیازمند توجه به نکات مهمی می باشد. اولین فاکتور مهم در راه اندازی واحد گوسفندداری علاقه به گوسفند و گوسفندداری است. میزان آشنایی شما با گوسفند و گوسفندداری به چه میزان می باشد؟
      اگر فاقد دانش و تجربه ای از پرورش گوسفند داشتی هستید، خواندن کتاب های استاندارد در زمینه پرورش گوسفندداشتی بهترین گزینه می باشد. برای دریافت کتاب های استاندارد می توانید درخواست خود را از همین بخش اعلام کنید.
      پس از آشنایی کلی از گوسفند و گوسفندداری، مرحله بعدی احداث واحد گوسفندداری با در نظرگرفتن تمام جوانب رفاه و سلامت گوسفند طی دوره پرورش می باشد. ساختمان های واحد گوسفندداری باید به گونه ای طراحی شوند که حداقل کار از سوی کارگران واحد گوسفندداری صورت گیرد. برای طراحی واحد گوسفندداری مدرن و منطبق با استانداردهای روز دنیا و سازگار با اقلیم و آب و هوای منطقه، گروه “دامالان” در خدمت شما می باشد. هزینه احداث واحد گوسفندداری با توجه به مصالح و مواد مورد استفاده و به کاربردن برخی تکنولوژی ها در واحد متفاوت خواهد بود. برای مثال در طراحی ساختمان گوسفندداری های نوین از کف های مشبک برای عدم نیاز به جمع آوری کود توسط کارگران استفاده می شود. در واقع هزینه ساخت واحد گوسفندداری بر اساس چگونگی طراحی واحد دستخوش تغییر می شود. در راستای کاهش هزینه های احداث واحد گوسفندداری می توان از مصالح ارزان قیمت با کیفیت مطلوب و تکنولوژی های روز دنیا (در جهت کاهش هزینه های آتی واحد گوسفندداری) استفاده نمود.
      مرحله بعد تامین خوراک واحد گوسفندداری می باشد. تامین خوراک هایی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب نقش بسیار مهمی در تامین نیازهای میش ها و بهبود تولید دارد. یونجه بخش مهمی از خوراک گوسفند را به خود اختصاص می دهد.
      مرحله بعدی خرید میش با ویژگی های تولیدی و اقتصادی مناسب است. میش هایی که درصد دو و چند قلوزایی بالایی دارند گزینه مناسبی برای اهداف داشتی هستند. این میش ها در هر زایش یک یا دو بره بیشتر در هر زایش تولید کرده و لذا تعداد بره های عرضه شده به بازار افزایش می یابد.
      بهترین حالت در راه اندازی واحد گوسفندداری، احداث و راه اندازی واحد گوسفندداری با توجه به میزان سرمایه در دسترس می باشد. در واقع با اعلام میزان سرمایه گذاری شما در این زمینه بهترین راهنمایی باتوجه به میزان سرمایه شما از سوی گروه “دامالان” اعلام خواهد شد.

  8. سلام با عرض خسته نباشید خدمت شما عزیزان 20راس بره افشاری حدود25تا30کیلو و 2تا بره نر حدود 40کیلو از نژاد اصلاح شده از نوع دوقلو میخواستم قیمت چقدر میشه؟کی باید برای خرید اقدام کنم؟

  9. با عرض سلام خدمت جناب عالی
    قصد خرید ۵۰ راس بره ماده افشاری اصلاح شده دوقلو زا رو دارم
    ممنون میشم قیمت بهم بدید
    سپاسگذارم

    1. با سلام
      بره های ماده افشاری اصلاح نژاد شده در رنج وزنی 30-40 کیلوگرم هستند و هتروزیگوت می باشند. قیمت خرید بره های هموزیگوت نر و ماده نسبت به قیمت خرید بره های هتروزیگوت نر و ماده بالاتر می باشد. در واقع بره های اصلاح نژاد شده هموزیگوت نر و ماده افشاری در دو جایگاه ژنی، واجد ژن دو و چندقلوزایی می باشند به همین دلیل از لحاظ قیمتی بالاتر از بره های اصلاح نژاد شده هتروزیگوت نر و ماده هستند. بره های اصلاح نژاد شده هتروزیگوت نر و ماده در یک جایگاه ژنی واجد ژن دو و چندقلوزایی هستند. تعداد راس بر قیمت بره های پرواری تاثیر دارد.
      بره نر اصلاح نژاد شده نر نیاز ندارید؟

  10. سلام قیمت نر بره 35کیلویی اصلاح نژاد شده چقدره؟ آیا شما تضمین هم می کنید

    1. با سلام
      بره های اصلاح نژاد شده نر و ماده در حدود وزنی 35 کیلویی هستند. دو نوع بره اصلاح نژاد شده وجود دارد: بره های اصلاح نژاد شده هموزیگوت و بره های اصلاح نژاد شده هتروزیگوت. بره های اصلاح نژاد شده هموزیگوت در دو جایگاه ژنی واجد ژن دوقلوزایی هستند ولی بره های اصلاح نژاد شده هتروزیگوت در یک جایگاه ژنی واجد ژن دوقلوزایی می باشند. لذا، بره های اصلاح نژاد شده هموزیگوت هم از نظر ژنتیکی و هم از نظر اقتصادی ارزش بالایی دارند. پرورش بره های اصلاح نژاد شده هتروزیگوت نر و ماده هم از منظر ژنتیکی و اقتصادی ارزش بالایی دارند چرا که استفاده از بره های اصلاح نژاد شده هتروزیگوت اقدام اصلاح نژادی بسیار مناسبی بوده که در نهایت منجر به تولید بره های اصلاح نژاد شده هموزیگوت خواهد شد.
      قیمت بره های اصلاح نژاد شده هموزیگوت نسبت به بره های اصلاح نژاد شده هتروزیگوت بالا می باشد. همچنین قیمت بره های اصلاح نژاد شده هموزیگوت و هتروزیگوت تحت تاثیر جنسیت آنها است.
      تعداد بره های اصلاح نژاد شده در هنگام خرید نیز قیمت آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

      1. یک بره ی هموزیگوت. نر و یک ماده الان چقدره؟

        1. با سلام
          قیمت بره هموزیگوت نر و ماده اصلاح نژاد شده افشاری نیز همچون قیمت بره نر و ماده خالص افشاری در کشور نوسان دارد. قیمت بره های نر و ماده هموزیگوت افشاری نسبت به بره های نر و ماده هتروزیگوت و بره های نر و ماده خالص افشاری بالاتر می باشد. قیمت بره های نر و ماده هموزیگوت افشاری تحت تاثیر عوامل متفاتی قرار دارد. قیمت بره نر هموزیگوت افشاری نسبت به بره ماده هموزیگوت افشاری متفاوت می باشد. در حال حاضر قیمت بره نر هموزیگوت افشاری حدود 17000000 تومان است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *