قیمت روز انواع میش داشتی گوسفند افشاری

قیمت روز انواع میش داشتی گوسفند افشاری تحت تاثیر عوامل مختلفی نوسان می کند.

 

قیمت روز انواع میش داشتی گوسفند افشاری در کشور تغییر و تحول می یابد. برخی عوامل قیمت روز میش را کاهش و برخی

خرید بره نر گوسفند افشار
خرید بر نر گوسفندی

دیگر قیمت روز آن را افزایش می دهند. با توجه ویژگی های ژنتیکی و اقتصادی مهم میش افشاری، این نژاد گوسفند برای اهداف داشتی مطلوب می باشد. میش های چاق نسبت به میش هایی که اندازه بلوغ بالاتری داشته اند، قیمت کمتری دارند. سن میش نیز در تعیین قیمت آن بسیار مهم است. میزان دو و چندقلوزایی میش نیز در تعیین قیمت آن نقش کلیدی دارد. سایت دامالان متشکل از گروهی مجرب آماده ارائه انواع مشاوره های تخصصی و ارسال میش به اقصی نقاط کشور می باشد.

 

برای خرید میش گوسفند افشاری با ما تماس بگیرید.

 

مهندس حجت صفری

شماره تماس:09148004332

برچسب گذاری توسط , , , , , , , , , , , ,

83 دیدگاه در “قیمت روز انواع میش داشتی گوسفند افشاری

  1. با سلام خسته نباشید
    -یک قوچ چندقلوزا (دو قلو یا سه قلو) میخوام برای خراسان رضوی پیشنهاد شما چیه؟
    -آیا اگر بره قوچ چندقلوزا (دو قلو یا سه قلو) 4 ماهه بگیرم بخاطر عادت به محیط و شرایط اقلیمی ما بهتر نیست؟
    -ضمانت هم برای چندقلوزایی وجود دارد؟
    -قیمت و نحوی خرید رو هم لطف کنید؟

  2. با سلام اینجانب به تعداد 30 راس برای پرورش در منطقه سلطانیه زنجان خواهانم لطفا راهنمائی کنید

    1. با سلام
      در حال حاضر بره پرواری جهت پروار در تعداد درخواستی شما موجود می باشد. برای هماهنگی جهت خرید بره پرواری با شماره موجود در سایت تماس بگیرید

  3. سلام
    تعداد 20 راس میش آبستن شکم اول(بانژاد چندقلوزا) قزل افشار برای خراسان رضوی -خواف میخواستم میشه قیمتشون رو لطف کنید?

    1. با سلام
      میش های قزل افشار به صورت میش های قزل افشار هتروزیگوت و میش های قزل افشار هموزیگوت مشخص می شوند. میش های قزل افشار هموزیگوت قیمتشان بالاتر از میش های قزل افشار هتروزیگوت است. ارزش ژنتیکی میش های قزل افشار هموزیگوت بالاتر از میش های هتروزیگوت و خالص می باشد. بیشتر میش های قزل افشار دوقلوزا هستند. با این حال در صورت اعمال مدیریت تغذیه ای و پرورشی بهینه چند قلوزایی (سه، چهار و پنج قلوزایی) در گله افزایش می یابد. قیمت میش های قزل افشار آبستن هم براساس تعداد قل های بره مشخص می شوند. میش های با قل های بالاتر از دو قلو، چند قلوزا محسوب می شوند. قیمت میش های قزل افشار چند قلوزا بالاتر از میش های دوقلوزا است. در واقع میش های قزل افشار سه، چهار و پنج قلوزا، چند قلوزا هستند. منظور شما از چندقلوزا کدام مورد می باشد؟

      1. سلام ممنون از پاسخ دادن به سوال بنده.20 راس میش های قزل افشار هموزیگوت شکم دوم قیمتش چند در میاد؟؟
        20 راس میش های قزل افشار هتروزیگوت شکم دوم قیمتش چند در میاد؟؟

        1. با سلام
          میش شکم دوم هموزیگوت بالاترین قیمت را در بین مش های اصلاح نژاد شده دارد. البته قیمت میش هموزیگوت بر اساس همراه داشتن بره و یا آبستن بودن میش متفاوت خواهد بود. قیمت میش های هموزیگوت در حال حاضر در رنج قیمتی 12 تا 15 میلیون تومان است.
          میش های هتروزیگوت نسبت به میش های هموزیگوت قیمت پایین تری دارد. شکم زایش و با بره بودن و بدون بره بودن و آبستن بودن میش قیمت آن را تغییر می دهد. در حال حاضر قیمت میش هترو در رنج 5500 تا 8500 میلیون تومان است

  4. سلام من تعداد ۱۰۰ راس بره ماده بین ۳۰ تا ۳۵ کیلو مخاستم دارین قیمت چنده

    1. با سلام
      قیمت بره ماده در رنج وزنی 30- 35 کیلوگرم تحت تاثیر نژاد بره می باشد. برای مثال بره های ماده قزل افشار نسبت به سایر انواع بره های ماده نژاد افشاری قیمت بالاتری دارد. بره های ماده قزل افشار تیپ بسیار مناسبی دارند و در دو رنگ قرمز و سیاه هستند. قوچ های دو و سه ساله این نژاد به 130 کیلوگرم می رسند.
      میش های قزل افشار طرفداران زیادی دارند. اکثر میش های نژاد قزل افشار فاقد مو در بدنشان هستند. البته برخی از میش های نژادهای قزل افشار به مرور زمان شروع به ریزش مو می کنند. وزن میش های قزل افشار در سن دو و سه سالگی به 70 تا 80 کیلوگرم می رسد. تامین نیازهای تغذیه ای میش افشاری در تولد بره هایی سالم کمک شایانی خواهد کرد. توجه به نیازهای تغذیه ای و مدیریت پرورشی بهینه بره های ماده قزل افشار در رنج وزنی 30 تا 35 کیلوگرم در دست یابی به حداکثر وزن بلوغ بره های ماده مثمر ثمر خواهد شد. مدیریت پرورشی و تغذیه ای بره های نر قزل افشار نیز در تولید قوچ هایی با کیفیت عالی برای گله ها کمک خواهد کرد.
      در هر حال بره های ماده و میش های قزل افشار بالاترین قیمت را در بین سایر نژاد های افشاری دارند. شما قصد خرید بره ماده از چه نژادی را دارید؟
      و 100 راس بره ماده را برای چه زمانی می خواهید خریداری کنید؟

  5. باسلام. بنده ۴راس میش(بانژاد چندقلوزا)آبستن ک حداکثر ۲شکم زایش داشتن میخوام برای منطقه شمال(مازندران)جسارتا قیمت ۴راس رو لطف میفرمایید

    1. سلام دوست عزیز
      قیمت میش های دوقلو و چندقلوزا بر اساس آبستن یا با بره بودن متفاوت است. طی دو سال اخیر قیمت میش های افشاری دو و چندقلوزا تغییرات قابل توجهی داشته است. برای اطلاع از قیمت روز میش های دو و چندقلوزای افشاری با شماره موجود در سایت تماس بگیرید.
      میش های دو و چند قلوزا حاوی ژن چندقلوزا هستند و این ژن را به بره های خود منتقل می کنند. میش های افشاری دو و چندقلوزا مدیریت پرورشی و تغذیه ای خاصی را نیاز دارند. البته شاخصه های ژنتیکی قوچ نیز نقش قابل توجهی در انتقال ژن دو و چند قلوزایی به بره ها دارد.

  6. با سلام
    ممنون از راهنماییهای خوب شما
    قصد پرورش بره ماده نژاد افشار رو داشتم
    برا داشتی و برا میش شدن
    وزن بره جفتی ۶۰ کیلو باشند
    حدود ۵۰ راس میخاستم
    الان کیلویی چقدر هست؟
    درضمن بره نژاد دار میخام
    شما چه تضمینی بابت ژن دار بودن و چند قلو زان بودن
    میدهید؟
    از کجا باید تهیه کنم؟
    بازم ممنون

    1. با سلام
      بره های ماده جهت داشت به دو صورت بره های ماده هتروزیگوت و بره های ماده هموزیگوت هستند. بره های ماده هموزیگوت قیمت بالاتری نسبت به بره های ماده هتروزیگوت دارند.
      قصد خرید بره قوچ هتروزیگوت یا هموزیگوت و بره ماده هتروزیگوت یا هموزیگوت را دارید؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *