لیست قیمت انواع بره پرواری گوسفند

دریافت لیست قیمت انواع بره پرواری گوسفند از طریق سایت دامالان به راحتی امکان پذیر می باشد.

انواع مختلفی از بره پرواری در کشور وجود دارند. برخی از نژادهای موجود در کشور قابلیت پرواری مناسبی ندارند. ولی برخی

دیگر ویژگی های اقتصادی پرواری مناسبی همچون ضریب تبدیل خوراکی و سرعت رشد بالایی دارند. وجود چنین ویژگی های اقتصادی در برخی از نژادها، آنها را به نژاد مناسب برای پرواربندی تبدیل کرده است. برای مثال، بره های نژاد افشاری سرعت رشد و ضریب تبدیل بالایی داشته و در مدت زمان کوتاهی به سن کشتار می رسند. سایت دامالان در جهت رفاه پروارکنندگان عزیز کشور، اقدام به عرضه عمده بره های پرواری خود کرده است.

برای خرید بره های گوسفند نژاد افشاری تاپ، با ما تماس بگیرید.

مهندس حجت صفری    09148004332

damalanagri@yahoo.com

برچسب گذاری توسط , , , , , , , , , ,

41 دیدگاه در “لیست قیمت انواع بره پرواری گوسفند

  1. باسلام و خسته نباشید بنده ۶۰ راس بره مهربانی متوسط ۲۵ کیلو برای پروار می خوام منطقه همدان هستم برای اواسط ابان ماه می خوام. لطفا اگه هست اطلاع بدید. سپاس

    1. سلام
      جهت پیگیری سفارش خرید بره های پرواری نژاد مهربان 10 روز قبل از زمان خریدتون تماس بگیرید

  2. سلا من چهل راس بره نر افشاری جهت پرواربندی میخوام تو گرگان لطفا قیمت بدید برای همین ماهبا تشکر

    1. با سلام
      قیمت بره های پرواری بستگی به نسبت جنسیت آنها، سن و وزن آنها دارد. هر چه وزن بره های پرواری پایین تر باشد، قیمت هر کیلوگرم از آنها نسبت به وزن های بالاتر بیشتر می باشد. ارزش قیمتی هر کیلوگرم بره ماده جهت پروار کمتر از ارزش قیمتی هر کیلوگرم بره نر جهت پروار است. در واقع ارزش بره های نر جهت پروار بالاتر از ارزش بره های ماده می باشد. در حالی که ارزش قیمتی بره های ماده جهت اهداف داشتی بالاتر از ارزش قیمتی بره های نر است. در واقع با مشخص سازی دقیق تعداد راس بره ماده و نر و وزن آنها، ارزش قیمتی آنها به طور دقیق مشخص می شود.

  3. سلام …عذرمیخام یک سوال داشتم درمورد اینکه در آب و هوای معتدل کوهستانی فاصله بین سنندج کامیاران…برای پرورش بره های پرواری مناسب هست و بدون خرج اضافی بشه ازمرتع برای چرا استفاده کرد با جمع بندی سودفروش وسودفرآورده های جانبی مثل شیرو.زایش حیوان..برای ۵۰ راس بزوگوسفندماده چندتا نر لازم هست ودرعرض ۶ماه بامواردی که دربالا ذکر شد چقدرسچقدرسودخواهدداشت؟ ؟؟لطفاراهنماییم کنید

  4. سلام قیمت هر بره افشاری چنده؟شما میدونید هزینه خوراک پروار کردن هر بره چقده؟

    1. با سلام
      قیمت هر بره افشاری بستگی به نر یا ماده بودن آن و مقدار وزن آن دارد. بره های سبک وزن نژاد افشاری بالاترین قیمت را در بین بره های پرواری دارد. در واقع بره های نژاد افشاری که تازه از شیرگرفته شده اند بالاترین قیمت را به خود اختصاص می دهند. بره های نر نژاد افشاری تازه از شیرگرفته شده شیرمست بهترین بره ها برای پروار هستند. بره های نر افشاری که به اندازه کافی از شیر میش ها استفاده کردند رشد خوبی داشته و برای پرواربندی مناسب هستند. مرحله گذار بره های شیرخوار به بره های علوفه خوار باید به تدریج و با مدیریت مناسب صورت گیرد. مدیریت خوراک دهی بره های پرواری نقش بسیار مهمی در دست یابی به حداکثر افزایش وزن روزانه دارد. اگر مرحله گذار بره های پرواری از شیرخوارگی به بره های پرواری علف خوار و سپس مصرف کنسانتره همراه با علوفه با مدیریت مناسبی همراه باشد، حداکثر تولید حاصل خواهد شد. انتخاب خوراک هایی با کیفیت و قیمت مناسب در موفقیت دوره پرواربندی اهمیت ویژه ای دارد. همچنین جیره نویسی بره های پرواری باید مهندسی شده و خوراک دهی نیز باید در زمان های مناسب انجام شود. برای مثال تحقیقات نشان می دهد که هضم و متابولیسم مواد مغذی توسط دام ها در نوبت خوراک دهی عصر متفاوت از نوبت صبح و ظهر می باشد. در واقع با استفاده از این یافته ها می توان هضم و متابولیسم بره های پرواری را در جهت تولید حداکثر رهنمون نمود.

  5. شیشک غیر آبستن مهربان
    لطف می کنید پاسخ دهید بنده هفته آینده قصد دارم بیام زنجان

  6. من دقیقا موارد زیر را می خواهم
    بره مهربان نر متوسط ۲۵ کیلو
    شیشک مهربان آبستن
    قوچ افشار یک ساله

    1. با سلام
      بره مهربان نر متوسط 25 کیلوگرم در رنج وزنی 22-28 خواهد بود. از لحاظ قیمتی، قیمت هر کیلوگرم بره نر نژاد مهربان بالاترین قیمت را در بین سایر رنج های وزنی بره نر نژاد مهربان از شیر گرفته شده دارد. شیشک نژاد مهربان نیز برا اساس طول مدت آبستی قیمت گذاری می شود. قوچ افشار یک ساله خالص میخواهید یا حامل ژن؟

  7. سلام
    عباسی از اراک هستم قیمت موارد زیر را لطف می فرمایید:
    بره نر افشار و مهربان
    شیشک آبستن مهربان و افشار
    قوچ یکساله افشار یا مهربان
    برای اواخر مرداد تا شهریور
    با سپاس

    1. با سلام
      اعلام قیمت دقیق انواع گوسفند در صورت مشخص سازی دقیق انواع گوسفند بر اساس رنج وزنی و سن بهترین نتایج را در پی دارد. برای مثال بره های نر نژاد افشاری نسبت به بره های نر نژاد مهربان در اوزان بالاتری از شیر گرفته می شوند، لذا وزن بره های نر نژاد افشاری بالاتر از وزن بره های نر نژاد مهربان می باشد. با بالا رفتن وزن بره ها قیمت هر کیلوگرم وزن آنها نیز کاهش می یابد. لذا، مشخص سازی رنج وزنی مورد نیاز هر نژاد در قیمت دهی دقیق یاری رسان خواهد بود.

  8. با سلام 30راس بره ماده و یک نر از نژاد افشاری میخواستم..قیمت چقدر میشه و کی باید اقدام کنم؟…میخواستم ببینم در بوشهر هم میشه نگهداری کرد؟

    1. با سلام
      بره های ماده نژاد افشار در مناطق معتدل بهره وری بهینه ای دارند. چنانچه شرایط آب و هوایی تغییر کند، بره های ماده نژاد افشاری بخش بزرگی از انرژی دریافتی را صرف نگهداری می کنند. در واقع بره های نر و ماده نژاد افشاری در شرایط آب و هوایی معتدل بهترین تولید را دارند. البته می توان با طراحی بهینه واحدهای گوسفندداری در جهت تولید بیشتر گام برداشت. طراحی و ساخت واحدهای گوسفندداری با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر می تواند نقش بسیار مهمی در رفاه و سلامت و تولید بهینه گوسفند داشته باشد.
      قیمت بره های ماده و نر نژاد افشاری در فصول مختلف سال تغییر و تحول می یابد. برخی از فاکتورها قیمت بره های نر و ماده افشاری را کاهش و برخی دیگر قیمت بره های نر و ماده افشاری را افزایش می دهد. برای مثال در سه ماهه اول امسال قیمت بره های نر نژاد افشاری بالاترین مقدار خود را در چند سال اخیر داشته است. به نظر می رسد در فصل تابستان قیمت بره های ماده تغییر کند. زمان مناسب خرید بره های ماده اواخر مرداد تا اواخر شهریور می باشد.

  9. با سلام ۲۰۰تا بره نر زیر ۳۰ کیلو برای پروار میخوام

    1. سلام
      200 راس بره پرواری در رنج وزنی 30 کیلوگرم را از چه نژادی میخواهید؟
      همچنین اطلاع از آب و هوای منطقه شما می تواند ما را در توصیه نژادهای مناسب بره برای پرواربندی یاری رسان باشد.
      بره های پرواری نژادهای مناسب برای پرواربندی در دو رنج وزنی متوسط 25 کیلوگرم و متوسط 30 کیلوگرم هستند. ارزش هر کیلوگرم بره های پرواری در رنج وزنی متوسط 25 کیلوگرم بالاتر از ارزش بره های پرواری در رنج وزنی 30متوسط کیلوگرم می باشد. در واقع بره های پرواری در رنج وزنی متوسط 25 کیلوگرم برهایی هستند از شیر گرفته شده اند. البته در نژادی سبک وزن گوسفند بره ها در رنج های وزنی پایین تر نیز از شیر گرفته می شوند. مراحل اولیه در پرواربندی بره پرواری، مرحله ای بسیار مهم در طول دوره پروار می باشد. لذا، توجه به موارد پرورشی و تغذیه ای بره پرواری در مراحل اولیه، اقدام مدیریتی بسار مهم در پرواربندی بره پرواری با سودآوری بالا است.

    2. با سلام
      200 راس بره پرواری را دقیقاً برای چه زمانی میخواهید؟
      200 راس بره پرواری را از چه نژادی میخواهید؟
      اعلام زمان دقیق تحویل بره های پرواری از سوی پروارکنندگان، گروه “دامالان” را در خدمات رسانی بهینه کمک خواهد کرد. لذا نگارش دقیق سفارش خرید بره های پرواری هم از لحاظ تعداد راس بره پرواری از نژاد مورد نظر و هم از لحاظ زمان دقیق تحویل بره ها در محل درخواستی در پیگیری دقیق سفارش از سوی گروه “دامالان” اهمیت دارد.

  10. با عرض سلام و خسته نباشید
    ۵۰ تا بره زیر ۳۰ کیلو جهت پروار .
    افشار یا اگر نژاد دیگه ای دارید من رو در جریان بذارید

    1. با سلام
      ممنون.
      50 راس بره پرواری افشار را برای چه زمانی میخواهید؟ 50 راس بره افشاری نر باشند یا ماده هم میخواهید؟
      طی سه ماه اخیر، قیمت بره پرواری نژاد افشار نوسان بیشتری نسبت به سایر نژادهای بره پرواری داشته است. بره های پرواری نژاد افشار در دو رنج وزنی متوسط 25 کیلو و متوسط 30 کیلو مناسب پروار هستند. البته بره های پرواری نژاد افشار با رنج وزنی متوسط 40 کیلو نیز برای پروار استفاده می شوند. در حالت پرواربندی بره 40 کیلو، طول دوره کمتر می باشد. با افزایش وزن بره پرواری از نژاد های مختلف، قیمت هر کیلو وزن زنده بره پرواری نیز کاهش می یابد. شناخت نیازهای تغذیه ای بره های پرواری در اوزان مختلف نقش بسیار مهمی در دست یابی به افزایش وزن بهینه و سودآوری بالا دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *