احداث جایگاه گوسفند داشتی

احداث جایگاه مناسب گوسفند داشتی می تواند در کاهش مشکلات آتی واحد گوسفندداری ایفای نقش کند.

از اقدامات مهم در احداث واحد گوسفندداری، انتخاب محل مناسب می باشد. چگونگی احداث واحد نیز نیازمند توجه به نکات مهمی می باشد. عدم رعایت هر یک از این نکات می تواند منجر به بروز مشکلات متعددی برای واحد دامپروری گردد. چنانچه هریک از بخش های واحد در محل مناسبی احداث شود می توان تاحد بسیار زیادی از حجم کار واحد گوسفندداری را کاست.

از طرف دیگر با احداث بهینه می توان رفاهمندی دام ها را افزایش داد. گروه مجرب دامالان در راستای رشد و شکوفایی صنعت دامپروری کشور آماده ارائه مشاوره های تخصصی مختلف در زمینه دامپروری می باشد.

برای دریافت مشاوره های تخصصی در زمینه احداث و اجاره واحد دامپروری با ما تماس بگیرید

مهندس حجت صفری        09148004332

damalanagri@yahoo.com

برچسب گذاری توسط , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 دیدگاه در “احداث جایگاه گوسفند داشتی

  1. با عرض شلام و خسته نباشید
    من شنیده ام ک بز هایی وجود دارن ک روزی پنج کیلو شیر میدهند برای همین مزاحم شدم ک یکسری اطلاعات درمورد اینکه ایا صحت داری و اینکه از کجا تهیه کنم و چ مقدار سرمایع اولیع نیاز دارد

    1. با سلام
      نژادهای مختلفی از بز در جهان وجود دارند. برخی از این نژادها شیری و برخی گوشتی هستند. بعضی از نژادهای بز درصد دوقلوزایی بالاتری دارند و شیر قابل توجهی تولید می کنند. با توجه به انتخاب مواد خوراکی توسط بزها در هنگام تغذیه، شیر بزها از کیفیت مناسبی برخوردار است. لذا شیر تولیدی بزهای تیپ شیری قابل توجه و از کیفیت بالایی برخوردار است. از بزهای نژاد شیری خارجی می توان بزهای نژاد سانن و بزهای نژاد آلپاین را نام برد. برخی از نژادهای بز کشورمان نیز پتانسیل ژنتیکی مناسب در دوقلوزایی و تولید شیر دارند. یکی از نژادهای شیری بز داخلی بز افشاری می باشد.
      پرورش بزها برای تولید شیر بز به صورت صنعتی نیازمند احداث جایگاه پرورش مناسب و خرید دستگاه های شیردوشی می باشد.
      سرمایه گذاری شما در زمینه پرورش بز شیری چه میزان می باشد؟
      بزهای نژاد شیری را برای چه زمانی میخواهید؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *