قیمت فروش بره پرواری گوسفند افشاری

قیمت خرید و فروش بره پرواری گوسفند افشاری در حال تغییر است. خرید بره پرواری با قیمت مناسب از طریق سایت دامالان به راحتی امکان پذیر می باشد.

پرواربندی گوسفند نسبت به پرواربندی دام های سنگین محاسنی دارد. گوسفند نسبت به دام های سنگین به فضای کمتری نیاز دارد. البته این بدان معنی نیست که توجه کمتری به جایگاه پرواربندی گوسفند از طرف پروارکنندگان صورت گیرد. هر یک از نکات ریز مدیریتی، پرورشی و تغذیه ای در نهایت بر میزان سودآوری واحد پرواربندی اثر می گذارد. برای مثال عدم خرید بره پرواری از مرکز معتبر، منجر به افزایش هزینه های درمان طی دوره پروار شده و در نهایت باعث کاهش سودآوری واحد پرواربندی می شود. سایت دامالان با گروهی مجرب آماده ارائه مشاوره های تخصصی طی دوره پروار می باشد.

برای مشاوره خرید و اجرای پرواربندی موفق با ما تماس بگیرید.

مهندس حجت صفری   09148004332

damalanagri@yahoo.com

برچسب گذاری توسط , , , , , , , , , , , , , , ,

22 دیدگاه در “قیمت فروش بره پرواری گوسفند افشاری

  1. سلام.برای آب و هوای اصفهان بهترین نژاد برای پرواربندی بره سبک چه نژادیه؟

    1. سلام
      فصل پرواربندی بره در اصفهان می تواند تعداد نژادهای بره پرواری را تحت تاثیر قرار دهد. برای مثال در فصل زمستان و پاییز همه نزادها را می توان پروار کرد ولی در طول سال سه نزاد افشاری، مهربان و شال را می توان پروار کرد. منظور شما از بره سبک، بره چند کیلویی می باشد؟
      بره های شیری وزن کمی دارند و باید تا زمان علف خوارگی از شیر استفاده نمایند. خوراندن شیر به بره ها باید با دقت زیادی صورت گیرد.
      بره های نر که دوره شیرخوارگیشان تمام شده استف پرزهای شکمبه این بره ها در جهت تخمیر مواد علوفه ای توسعه می یابد. لذا در مراحل اولیه عادت دهی بره ها به مواد کنسانتره ای از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. برای یادگیری عملی کامل دوره پروار می توانید از فایل آموزشی “دامالان” بهرمند شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *