ساده ترین راه خرید بره پرواری گوسفند افشاری

خرید و فروش بره برای پرواربندی در کشور در حال افزایش است. ساده ترین راه خرید بره پرواری گوسفند افشاری از سایت دامالان می باشد.

موفقیت در طی دوره پروار و دست یابی به سودآوری بالا نیازمند رعایت فاکتورها و عوامل مختلفی می باشد. برای مثال شناخت نژادهای مختلف گوسفند برای پرواربندی یکی از این عوامل است. نژادهای مختلفی از گوسفند در جهان برای پرواربندی استفاده می شود. در کشور ما بیشتر از نژادهای بومی که پتانسیل ژنتیکی بالا در سرعت رشد و ضریب تبدیل خوراک دارند، برای پرواربندی استفاده می شود. گوسفند افشاری پتانسیل ژنتیکی بالایی داشته و با توجه به تحقیقات ژنتیکی صورت گرفته بر روی این نژاد درصد دوقلوزایی و سایر ویژگی های مهم بهبود قابل توجهی یافته است. برای پروارکنندگان گوسفند، خرید راحت و ساده بره پرواری اهمیت وِیژه ای دارد. این مهم به راحتی از طریق سایت دامالان برای پروارکنندگان عزیز کشور فراهم شده است.

برای خرید راحت و ساده بره پرواری گوسفند افشاری با ما تماس بگیرید.

مهندس حجت صفری   09148004332

damalanagri@yahoo.com

برچسب گذاری توسط , , , , , , , , , , , , , , , ,

6 دیدگاه در “ساده ترین راه خرید بره پرواری گوسفند افشاری

  1. واقعا عالی خوشحال هستم که تونستم تولید کننده پیداکنم من درمنطقه کوهستانی شهر کرمان هستم میخاستم ببینم چه نژادی برای اینجا خوب هست وشرایط خرید ازسایت راهم توضیح بفرمائید سپاس ازلطف شما

    1. با سلام و ممنون
      برای منطقه کوستانی نژاد شال و افشاری مناسب می باشد. شما بره نر میخواین یا میش داشتی؟
      چند راس بره یا میش میخواین؟

  2. سلام. قیمت بره نر و ماده در حال حاضر چند است؟
    بعد از چه مدت به سوددهی میرسد؟

    1. با سلام
      قیمت بره نر و ماده براساس نژاد و وزن تعیین می شود. قیمت بره نر نسبت به قیمت بره ماده بالاتر می باشد. قیمت هر کیلوگرم بره های سبک وزن نر و ماده نسبت به قیمت هر کیلوگرم بره های سنگین وزن بالاتر است. نژادهای مختلف بره، قیمت های متفاوتی دارند. هدف از خرید بره های نر و ماده می تواند نقش مهمی در پرورش بهینه آنها داشته باشد. برای مثال بره های نر برخی از نژادهای گوسفند سرعت رشد و ضریب تبدیل خوراکی بالاتری دارند، لذا برای اهداف پرواری و پپرواربندی مناسب هستند. علاوه بر نژاد بره پرواری، مدیریت تغذیه ای و پرورشی بهینه نقش بسیار مهمی در سودآوری واحد پرواربندی دارد. در واقع سودآوری واحد پرواربندی تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون: انتخاب نژاد مناسب بره پرواری با قابلیت های بالا در افزایش وزن روزانه، حذف و پیشگیری از عوامل بیماریزا و مدیریت بهینه پرورشی و تغذیه ای بره های پرواری طی دوره پروار می باشد.
      عوامل و فاکتورهای مختلفی قیمت بره های نر و ماده را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال در برخی از فصول سال قیمت بره هاب ماده نسبت به قیمت بره های نر بالاتر می شود. ولی در غالب فصول سال قیمت بره های نر نسبت به قیمت بره های ماده بالاتر است. میزان بره عرضه شده به بازار نیز قیمت بره را دستخوش تغییر می کند.

  3. خیلی خوبه که مردم بتونن به صورت مستقیم با بازار فروش کار کنن خرید وفروش دست دلال نباشه عالی میشه

    1. با سلام
      ممنون از حسن توجه شما
      هدف گروه “دامالان” آشنایی واحدهای گوسفندداری سراسر کشور با یافته های نوین صنعت دامپروری و افزایش بازدهی و سوددهی واحدهای گوسفندداری می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *